Γλωσσάρι Υλικών

Ροδάκινο

Το ροδάκινο με 88% περιεκτικότητα σε νερό είναι ιδιαίτερα δροσιστικό, αλλά και πολύ καλή πηγή βιταμινών Α, C, K, E, B-6, υδαταθράκων, πρωτεϊνών, φυτικών ινών και φολικού οξέως. Είναι πλούσιο σε μέταλλα όπως κάλιο, νάτριο και ασβέστιο, που κάνουν καλό στην επιδερμίδα και χαρίζει λαμπερό δέρμα. Έχει αντιοξειδωτική δράση, βελτιώνει την υγεία της όρασης, βοηθά στην καλή λειτουργία του εντέρου, στον περιορισμό της ανάπτυξης καρκινογόνων κυττάρων και στη ρύθμιση των επιπέδων της χοληστερόλης στο αίμα. Το ροδάκινο καταλώνεται νωπό, αλλά γίνεται και κομπόστα, μαρμελάδα, παγωτό, λικέρ, σιρόπι, χυμός. Συμπληρώνει έξοχα πράσινες σαλάτες, φρουτοσαλάτες, smoothies, πουτίγκες, κράμπλ, τάρτες, μάφινς και κέικ, συνοδεύει το γιαούρτι, τη βρώμη και τα δημητριακά του πρωινού μας, συνδυάζεται υπέροχα με το πλιγούρι, το χοιρινό κρέας, το κοτόπουλο και το προσούτο.

 

Σχετικές Συνταγές