Γλωσσάρι Υλικών

Μάνγκο

Λίγα φρούτα είναι ταυτισμένα με κάτι τόσο τροπικό και εξωτικό, όπως το μάνγκο. Εκτός από τη σύνδεση με τροπικές περιοχές της Ασίας, όπου ευδοκιμεί (Ινδία, Κίνα, Ταϊλάνδη κ.α.), το μάνγκο συνδυάζει τη νοστιμιά με τη μεγάλη θρεπτική αξία. Δεν είναι τυχαίο ότι το μάνγκο είναι σχεδόν σε όλες τις διατροφές όσων κάνουν δίαιτα, καθώς είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, χαμηλό σε λιπαρά και έχει λίγες θερμίδες. Ένα μάνγκο την ημέρα είναι ικανό να καλύψει το 40% των αναγκών μας σε φυτικές ίνες, περιορίζοντας τον κίνδυνο για ορισμένες μορφές καρκίνου, ενώ την ίδια στιγμή, καλύπτει το 100% των αναγκών του οργανισμού σε βιταμίνη C και A.Το τροπικό αυτό φρούτο κάνει καλό στα άτομα με διαβήτη, αλλά και σε όσους έχουν χοληστερίνη, καθώς είναι πλούσιο σε ίνες που μειώνουν την κακή χοληστερόλη στο αίμα. Ταυτόχρονα, λόγω της υψηλής περιεκτικότητα σε βιταμίνη B6, βελτιώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου, ενώ περιέχει και γλουταμινικό οξύ, που ενισχύει την ικανότητα συγκέντρωσης και μνήμης του ατόμου. Καταναλώνεται ως νωπό φρούτο και παγωμένο επιδόρπιο, συμπληρώνει έξοχα σαλάτες, χυμούς και smoothies, γίνεται σάλσα και σάλτσα, ενώ συνδυάζεται υπέροχα με το κοτόπουλο και ψάρια όπως τον τόνο και τον ξιφία.

Σχετικές Συνταγές