Γλωσσάρι Υλικών

Βρώμη

Η βρώμη είναι σιτηρό με πλούσια διατροφική αξία. Είναι μια πολύ καλή πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β, μεταλλικών στοιχείων, ιχνοστοιχείων και φυτικών ινών  (β-γλυκάνες), των οποίων η ευεργετική δράση προστατεύει το καρδιαγγειακό και το πεπτικό σύστημα. Μια μόλις μερίδα των 40 γρ. νιφάδων βρώμης, αρκεί για να καλύψει το 15% των ημερήσιων αναγκών μας σε φυτικές ίνες! Η βρώμη καταναλώνεται συνηθώς σε μορφή χυλού στο πρωινό γεύμα. Μπορεί όμως να χρησιμοποιηθεί και ως συστατικό σε πολλές συνταγές όπως για παράδειγμα σε γλυκά βρώμης (μπισκότα, κέικς, πουτίγκες, παρφέ, τηγανίτες κ.λπ.), σε παρασκευή ψωμιού, σε smoothies και σε μπιφτέκια αντί για ψωμί ή φρυγανιά.

 

Σχετικές Συνταγές