Γλωσσάρι Υλικών

Κεράσια

Η χώρα μας κατέχει την 10η θέση στον κόσμο σε παραγωγή κερασιών, με 43.000 τόνους το χρόνο.Τα κεράσια πέρα από νόστιμα και δροσιστικά, αγαπούν την υγεία και τη σιλουέτα μας. Είναι πολύ καλή πηγή βιταμινών Α, B (Β1, Β2, Β3) και C, φυλλικού οξέως, πρωτεϊνών και φυτικών ινών. Περιέχουν μικρές ποσότητες μετάλλων, όπως σίδηρο, ασβέστιο, μαγνήσιο, κάλιο και χαλκό. Τα κεράσια έχουν αντιοξειδωτική, αντισηπτική, χωνευτική, διουριτική και μυοτονωτική δράση, έχουν μικρή θερμιδική απόδοση και δημιουργούν το αίσθημα κορεσμού, μειώνουν την πνευματική κόπωση, βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου, στη ρύθμιση των επιπέδων της χοληστερόλης και στον έλεγχο της υπερβολικής παραγωγή ουρικού οξέος στο αίμα. Το κεράσια καταλώνονται νωπά ή αποξηραμένα, αλλά γίνονται και κομπόστα, μαρμελάδα, σάλτσα, παγωτό, λικέρ, σιρόπι, χυμός. Συμπληρώνουν έξοχα πράσινες σαλάτες, φρουτοσαλάτες, smoothies, πουτίγκες, κράμπλ, τάρτες, πίτες, μπισκότα, μάφινς και κέικ, πάβλοβες, σοκολατένια γλυκά, συνοδεύουν το γιαούρτι και τη βρώμη του πρωινού μας, συνδυάζονται υπέροχα με το κυνήγι, κυρίως την πάπια, με το χοιρινό κρέας και το κοτόπουλο.

Σχετικές Συνταγές