Γλωσσάρι Υλικών

Ρόκα (baby)

Είναι πιπεράτη, αρωματική, ελαφρώς πικρή και εξαιρετικά υγιεινή. Αποτελεί πολύ καλή πηγή βιταμινών Κ, Α και C, Β9 και φυτικών ινών. Είναι πλούσια σε μέταλλα όπως ασβέστιο, χαλκό, σίδηρο, μαγνήσιο, μαγγάνιο, φώσφορο, ιώδιο και σε χλωροφύλλη. Μία κούπα ρόκα περιέχει 19 μικρογραμμάρια φυλλικού οξέος, ενώ έχει μόνο 5 θερμίδες! Έχει  αντιφλεγμονώδη και αντιβακτηριδιακή δράση, αντιγηραντικές, διουρητικές και τονωτικές ιδιότητες, βοηθά στην πέψη και στην κατανάλωση του ασβεστίου, προφυλάσσει από την οστεοπόρωση, τον καρκίνο και ασθένειες της καρδιάς. Η ρόκα καταναλώνεται ωμή. Γίνεται σαλάτα και πέστο. Συμπληρώνει έξοχα ζυμαρικά, ριζότα, σάντουιτς, πίτες, πίτσες, σούπες, χυμούς, ενώ συνδυάζεται υπέροχα με τα θαλασσινά, τυριά όπως η παρμεζάνα και το ανθότυρο και αλλαντικά όπως το προσούτο.

Σχετικές Συνταγές