News

Πορτοκάλια & Mανταρίνια: Φρούτα-ασπίδα, γεμάτα ενέργεια!

22/2/2017
Πορτοκάλια & Mανταρίνια: Φρούτα-ασπίδα, γεμάτα ενέργεια!

Το χειμώνα υπάρχει αφθονία φρούτων, ειδικά τους μήνες του Ιανουαρίου και του Φεβρουαρίου. Μάλιστα, εδώ και πάρα πολλά χρόνια, κάποια φρούτα καταφέρνουν να κλέβουν την παράσταση, εξαιτίας των θρεπτικών συστατικών, των πλούσιων βιταμινών και φυσικά της μεγάλης ευκολίας να τα αποκτήσει κανείς. Ο λόγος για τα πορτοκάλια και τα μανταρίνια, τα αγαπημένα εσπεριδοειδή μικρών και μεγάλων, που με το χαρακτηριστικό τους άρωμα και τη γεύση, αποκτούν διαρκώς καινούριους fans.

Η θρεπτική αξία των δύο αυτών φρούτων, είναι μεγάλη, καθώς είναι πλούσια σε βιταμίνη C, που αποτελεί μία από τις σημαντικότερες βιταμίνες που υπάρχουν, ικανή να ενισχύσει την καλή υγεία των οστών και του δέρματος, ενώ την ίδια στιγμή, μειώνει τον κίνδυνο θανάτου που μπορεί να προέλθει από καρκίνο και εγκεφαλικό επεισόδιο.

Τα δύο αυτά φρούτα, εκτός από πολλά κοινά, έχουν και κάποιες διαφορές...κυρίως στο μέγεθος, που τα κάνουν να είναι τόσο ξεχωριστά και μοναδικά!

Αρχικά, το μικρό της παρέας, το ζουμερό μανταρίνι, λιγότερο διαδεδομένο από το πορτοκάλι, είναι ένα φρούτο που διαθέτει πραγματικά σπουδαία θρεπτικά συστατικά, παρόλο που πολλοί, λόγω μεγέθους, δεν αντιλαμβάνονται το θησαυρό που κρύβει.

Εκτός από τη βιταμίνη C, το μανταρίνι είναι σημαντική πηγή υδατανθράκων, σιδήρου, καροτίνης και φωσφόρου, συστατικά που το αναγάγουν σε φρούτο – ασπίδα, απέναντι σε πλειάδα ασθενειών. Ταυτόχρονα, αποτελεί και πλούσια πηγή καλίου και βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι αποτελεί πρώτης τάξεως επιδόρπιο, καθώς ο φλοιός του έχει θεραπευτικές ιδιότητες, επιταχύνοντας  τη λειτουργία της πέψης.

Το πορτοκάλι από την άλλη, ο βασιλιάς των εσπεριδοειδών, δεν περιλαμβάνει, όπως πολλοί πιστεύουν, αποκλειστικά και μόνο βιταμίνη C. Αντιθέτως, έχει πολλά θρεπτικά συστατικά και πάνω από 170 φυτοσυστατικά, με τρομακτικές αντιοξειδωτικές δράσεις. Είτε ως φρούτο, είτε ως χυμός, το πορτοκάλι βοηθάει, μεταξύ άλλων, στη μείωση της υψηλής πίεσης, της χοληστερίνης, ενώ βοηθάει στην αντιμετώπιση διαφόρων μορφών καρκίνου. Σημαντική είναι επίσης η βελτίωση του ανοσοποιητικού  συστήματος, που προσφέρει το πορτοκάλι, ενώ θεωρείται και πολύτιμος σύμμαχος στην πρόληψη της πέτρας στους νεφρούς και του διαβήτη.

Την ίδια στιγμή και τα δύο αγαπημένα φρούτα περιέχουν πολύ λίγες θερμίδες, ενώ είναι πολύ εύκολο να μεταφερθούν στο γραφείο, ή στην εκδρομή, πράγμα που κάνει πολύ εύκολη την κατανάλωσή τους!

Γεμίστε λοιπόν ενέργεια με τα φρούτα του χειμώνα!


Επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα ...