News

Το cranberry ήρθε για να μείνει

21/10/2016
Το cranberry ήρθε για να μείνει

Το cranberry έχει μπει στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια και για αρκετό καιρό, ενώ πολλοί το είχαν ακούσει ή το είχαν δει σε καταλόγους εστιατορίων, λίγοι ήταν αυτοί που το είχαν γευτεί. Εντάχθηκε στο λεξιλόγιο μας, μαζί με τις υπόλοιπες super τροφές και για μεγάλο διάστημα ήμασταν αρκετά επιφυλακτικοί απέναντί του, καθώς πολλές νέες τροφές εμφανίζονταν κι άλλες εξαφανίζονταν από το προσκήνιο, παρασυρόμενες από την τάση της καλής διατροφής.

Καθ όλη τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το cranberry όχι μόνο παρέμενε στις πρώτες θέσεις της λίστας των super foods, αλλά το δοκίμαζαν όλο και πιο πολλοί. Ο λόγος φυσικά κρύβεται στις ιδιαίτερα σημαντικές του ιδιότητες, οι οποίες μάλιστα επιβεβαιώθηκαν και από μελέτες.

Το κόκκινο φρούτο είναι διάσημο κυρίως για την πρόληψη ή την αντιμετώπιση των ουρολοιμώξεων και η κατανάλωσή του έχει θεαματικά αποτελέσματα στην υγεία του ουροποιητικού συστήματος. Την ίδια στιγμή, αποτελεί καλή πηγή κηκιδικoύ οξέος, ουσίας με αντικαρκινική δράση. Το συστατικό αυτό, σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, φαίνεται να εμποδίζει την ανάπτυξη όγκων, να καταπολεμά τα κύτταρα του καρκίνου και να αποτρέπει τις μεταστάσεις.

Παράλληλα, βοηθάει και στην καρδιά καθώς περιέχει μη κορεσμένα λιπαρά που μειώνουν τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης και ρυθμίζουν τον δείκτη του σακχάρου στο αίμα και φυσικά έχει αποδειχθεί η πολύτιμη προστασία που παρέχει στα δόντια, προστατεύοντάς τα από περιοδοντίτιδα και περιορίζοντας τη φθορά του σμάλτου.

Ένα φλιτζάνι cranberries, δίνει μόνο 64 θερμίδες και θα πρέπει να ενταχθεί στη διατροφή όλων των γυναικών, καθώς ένα ποτήρι χυμού κρύβει μέσα του όλα εκείνα τα απαραίτητα συστατικά που χρειάζεται το σώμα για την καταπολέμηση της πρόωρης γήρανσης αλλά και της άμυνας του γυναικείου οργανισμού.

Το μαγικό μικροσκοπικό cranberry είναι προτιμότερο να καταναλώνεται σε ωμή ή κατεψυγμένη μορφή, γιατί μαγειρεμένο χάνει πολλές θρεπτικές ουσίες. Είναι πολύ εύκολο να ενταχθεί στην διατροφή μας, σε σαλάτες, στο γιαούρτι μας, στα δημητριακά μας, αλλά και ως δεκατιανό.

Δεν ειναι λίγοι αυτοί που προτιμούν το χυμό του, είτε μόνο του, είτε αναμειγμένο με άλλα φρούτα, αλλά και σε smoothie. Για τους ακόμα πιο εξοικειωμένους, το cranberry μπορεί να αποτελέσει και συστατικό για σάλτσες σε κρέατα και ζυμαρικά. Φυσικά, είναι ιδανικό για ζαχαροπλαστική, ενώ στο εμπόριο υπάρχει και η μαρμελάδα του.

Φροντίστε να εντάξετε άμεσα στη διατροφή σας το cranberry, γιατί αυτός ο φυσικός καρπός κάνει καλό, όπως και να τον καταναλώστε. 


Επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα ...