News

Muesli... όπως πρωινό

23/9/2016
Muesli... όπως πρωινό

Όσο «κλισέ» και αν μας ακούγεται η φράση «η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται», ταιριάζει απόλυτα στη διάθεση που μας προκαλεί ο βασιλιάς των γευμάτων, το πρωινό! Αυτό μάλιστα το μαρτυρούν και οι μελέτες, οι οποίες δείχνουν πως η κατανάλωση πρωινού, μπορεί να αποφέρει τεράστια οφέλη στον οργανισμό, όπως την ενίσχυση της υγείας της καρδιάς, τη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων ακόμα και την αύξηση των επιπέδων ενεργείας!

Αυτό, φυσικά δεν σημαίνει ότι το πρωί μπορούμε να τρώμε ό,τι βρούμε μπροστά μας. Αντιθέτως, θα πρέπει να ξεκινήσουμε την ημέρα μας με την κατανάλωση ενός θρεπτικού γεύματος που θα μας χορτάσει, ενώ παράλληλα θα δώσει στον οργανισμό μας τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για μια γεμάτη ενέργεια μέρα. Διαφορετικά, αφενός θα «γεμίσουμε» τον οργανισμό μας με άχρηστες και περιττές θερμίδες και αφετέρου, μία ώρα αργότερα, θα νιώθουμε πεινασμένοι.

Κι αν η έκφραση «θρεπτικό πρωινό» μας παραπέμπει σε γεύματα, όπως γιαούρτι με φρούτα, γάλα με δημητριακά, ή ακόμα και smoothie, υπάρχει κάτι λίγο διαφορετικό, με πολλά οφέλη και πλεονεκτήματα. Αυτό είναι το muesli και κάνει .. θαύματα!

Τι είναι στα αλήθεια το muesli;

Όταν πρωτογνωρίσαμε το muesli, περιελάμβανε συνήθως βρώμη, ξηρούς καρπούς, φρούτα και νιφάδες σιταριού. Σήμερα, όμως, υπάρχει σε πάρα πολλές εκδοχές, όπως μούσλι χωρίς γλουτένη, φρέσκο, ψημένο και πολλά ακόμα για ικανοποιήσουν και τα πιο απαιτητικά γούστα.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματά του;

Είναι πιο υγιεινό από άλλα δημητριακά. Μπορεί τα δημητριακά από το super makret να είναι δελεαστικά, αλλά σίγουρα περιέχουν περισσότερη ζάχαρη. Το muesli έχει συνήθως λιγότερη ζάχαρη και λιγότερες θερμίδες από γλυκά και άλλες λιχουδιές, ενώ σε περίπτωση που το φτιάξουμε μόνοι μας, θα είμαστε και σίγουροι ότι δεν έχει επιπλέον ζάχαρη ή άλλα συστατικά.

Επιπλέον, ένα γεύμα με muesli συνήθως περιέχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και δημητριακά ολικής αλέσεως, που βοηθάνε πολύ τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Χάρη σε αυτά του τα συστατικά, θα μείνετε χορτάτοι για τη μεγαλύτερη διάρκεια της ημέρας, κάτι που θα μας αποτρέψει από το να τρέξουμε στο πρώτο κοντινό κατάστημα για ένα ντόνατ ή άλλο γλύκισμα.

Προς την ίδια κατεύθυνση, αξίζει να αναφερθεί ότι η ακατέργαστη βρώμη, η οποία αποτελεί βασικό συστατικό του muesli, περιέχει ανθεκτικό άμυλο, καθιστώντας το ένα εξαιρετικά χορταστικό πρωινό που χρειάζεται πολύς χρόνος για να το χωνέψουμε. Το αμέσως καλύτερο νέο! Καίμε περισσότερες θερμίδες σε λιγότερο χρόνο! Και αυτό γιατί καθώς το ανθεκτικό άμυλο διασπάται στο στομάχι μας, απελευθερώνονται τα πεπτικά οξέα που καταστέλλουν την όρεξη, ενώ παράλληλα επιταχύνουν το μεταβολισμό.

Πολλοί αναρωτιούνται πώς τρώγεται το muesli. Η απάντηση είναι απλή- απλά προσθέτουμε γάλα. Ωστόσο, ένα από τα καλύτερα πράγματα σχετικά με το muesli είναι η ευελιξία στον τρόπο κατανάλωσης. Μπορείτε να το φάτε κρύο με γιαούρτι,  να το αναμίξετε ακόμη και σε τηγανίτες, μπισκότα ή κέικ.

Καλή πρωινή απόλαυση, με όρεξη και ενέργεια!

 

 


Επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα ...